woensdag 16 november 2016

Voorverkoop gestart ADEM IN ADEM UIT

Wat is er veel werk verzet en wat wordt het prachtig... mijn nieuwe boek is bijna klaar! De laatste hand wordt aan de vormgeving gelegd en dan is het tijd voor de proefdruk.
Vanaf nu is het mogelijk mijn boek te bestellen in de voorverkoop!

Er zijn twee manieren om mijn boek te bestellen:
1. Bij de uitgever in de webshop via deze link: http://www.tripleboeken.nl/winkel/
Je bestelt (vanaf € 25,00 zonder verzendkosten, dus bestel er meteen 2 :) ) en zodra het boek verschenen is wordt het opgestuurd.
2. Bij mij, als je het boek bij mij wilt ophalen nadat het verschenen is. (Binnenkort volgt de datum van een boekenfeestje voor deze gelegenheid, maar daarna bij mij thuis ophalen mag ook). Stuur een email aan judith@jwstoker.nl met daarin je naam en het aantal boeken dat je wilt reserveren.


Verwachte levering: Tussen kerst en oud en nieuw en heel misschien een weekje eerder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten